Implementing Value Selling: Twenty Four Proven Success Factors With Practical Roadmap (national / international) von Christian Artmann | ISBN 9783945504055

Implementing Value Selling: Twenty Four Proven Success Factors With Practical Roadmap (national / international)

von Christian Artmann
Buchcover Implementing Value Selling: Twenty Four Proven Success Factors With Practical Roadmap (national / international) | Christian Artmann | EAN 9783945504055 | ISBN 3-945504-05-8 | ISBN 978-3-945504-05-5

Implementing Value Selling: Twenty Four Proven Success Factors With Practical Roadmap (national / international)

von Christian Artmann
Value Selling hat die Ziele Mehr-Umsatz, Mehr-Marge und Mehr-Vertriebseffizienz. Dazu wird der Verkaufsprozess individueller, kundenorientierter, proaktiver und zugleich systematischer gestaltet. Dieses Buch zeigt einen praktischen und nachweislich erfolgreichen Weg, um Value Selling einführen; auf nationaler und / oder internationaler Ebene. Der Wirtschaftswissenschaftler und Vertriebs-Praktiker Dr. Christian Artmann hat dazu 24 Erfolgsfaktoren und einen Fahrplan herausgearbeitet, um die Organisation, die Führungskräfte, die Management-Systeme und die Menschen hin zu Value Selling zu bewegen. Diese Faktoren und der Fahrplan basieren auf einer umfangreichen wissenschaftlichen Dissertation an der Universität St. Gallen. Am Beispiel des Unternehmens Danaher und anderer high-performance Unternehmen und mit vielen erläuternden Zitaten von erfolgreichen Verkaufs-Praktikern erfährt der Leser, was er konkret veranlassen sollte, um mit Value Selling erfolgreich zu sein. Jeder, der sich mit der Einführung oder Verbesserung von Value Selling befasst, sollte sich die Erfahrungen aus diesem Buch zu Nutze machen!
Value Selling hast the objectives of more sales, more margin, and more sales efficiency. In order to achieve that, the sales process becomes more individual, customer oriented, pro-active and more systematic all at the same time. This book shows you a practical and evidence-based path how to implement Value Selling on national and / or international level. Based on his background in academia and sales practice Dr. Christian Artmann has identified 24 success factors and comprehensive roadmap to drive the organization, the managers, the management-systems and the people toward Value Selling. This factors and roadmap are based on an extensive scientific research of a dissertation at the University of St. Gallen. Using the example of Danaher and other high performance companies and many illustrative quotes from sales successful sales practitioners the reader receives valuable advice what to do to become successful with Value Selling. Everyone implementing or improving Value Selling should benefit from the insights of this book.
Christian Artmann hat über 20 Jahren Vertriebs- und Marketingpraxis in high performance Unternehmen und jetzt aktuell über Vertriebsmanagement promoviert. Seit 2013 ist er Trainer, Berater und Advisor bei der KHD-Katzengruber Human Development Group. Christian Artmann has over 20 years of sales- and marketing experience in high performance companies and recently obtained his PhD in sales management. Since 2013 he is trainer, consultant and advisor at the KHD Katzengruber Human Development Group.